MS Windows
briani 27239
Frontpage.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 17-01-04 07:48

Hej.

Er det rigtigt, at Frontpage følger med Internet Explorer ?.

/Erik.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 17-01-04 09:11

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er det rigtigt, at Frontpage følger med Internet Explorer ?.

Nej, det gør det ikke.
For meget længe siden fulgte der en "let version" af Frontpage med i pakken,
men det var tilbage til Frontpage 98-tiden.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 11:28

Hans-Jørgen Sindholt skriblede:

> Nej, det gør det ikke.
> For meget længe siden fulgte der en "let version" af Frontpage med i
> pakken, men det var tilbage til Frontpage 98-tiden.

Det har intet med FP98 at gøre
Den der fulgte med IE var Frontpage Express.

--
/Gevaldi

Fra : Per Bekker-Madsen

Dato : 17-01-04 10:21

Frontpage er med i Office XP pakken

M.v.h.

Per

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 17-01-04 15:28

Forkert - kun hvis man investerer i Office XP -professionel Special edition
eller Office XP-developer, får man FrontPage med.
Endvidere var Office 2000 premium med FP 2000.

Den nye version office 2003 indeholder IKKE Frontpage.
Arne H. Wilstrup

Fra : Per Bekker-Madsen \(~

Dato : 17-01-04 17:22

Sorry du har ret, det var Pro versionen jeg mente.

M.v.h.

Per

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 17-01-04 19:36

Per Bekker-Madsen wrote:
> Frontpage er med i Office XP pakken

Først tak til jer alle for svarene. Det er windows xp pro jeg har, men
jeg synes ikke lige, at jeg kan finde den ?.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 17-01-04 22:31

> Først tak til jer alle for svarene. Det er windows xp pro jeg har, men
> jeg synes ikke lige, at jeg kan finde den ?.

Hej Per
Det er nok fordi der tales om office XP og ikke OS'et XP
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Torben

Dato : 17-01-04 22:55

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en
meddelelse news:4009a9a9$0$450$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

http://www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/ProdInfo/
--
Mvh Torben

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 17-01-04 23:02

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> Først tak til jer alle for svarene. Det er windows xp pro jeg har, men
> jeg synes ikke lige, at jeg kan finde den ?.

Måske du skulle læse alle svarene - jeg henviste til følgende:
Microsoft Office XP - Professional Special ed. samt Microsoft Office XP -
Developer - det er begge Officeprogrammer med 2002- produkter- medens det
ikke findes tilsvarende i office 2003 produkterne.

--
ahw

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 18-01-04 08:03

Arne H.Wilstrup wrote:

> [...]
> Developer - det er begge Officeprogrammer med 2002- produkter- medens det
> ikke findes tilsvarende i office 2003 produkterne.

Det har jeg nu gjort, men kan se, at der nu er kommet flere svar - tak.

Jeg har også i min xp en frontpage folder, men den er uden indhold.