MS Windows
briani 27239
Win installer Error 1723 ?
Fra : gc

Dato : 16-01-04 11:17

Hvis forsøger at installere visse programmer fra Autodesk på min XP får
jeg denne fejl:
Error 1723. There is a problem with this Windows Installer Package.
A DLL required for this install to complete could not be run. Contact

Programmerne kan installeres på andre XP maskiner uden problemer.

Hvad kan det være ?

/gc

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-01-04 12:46

Søg efter fejlen på google, der popper masser af links op. Svært at give dig
den rigtige link.