MS Windows
briani 27239
tegn?
Fra : jobe

Dato : 16-01-04 08:56

hej .
jeg har fået to mærkelige tegn nederst i højre hjørne af mit skrivebord som
jeg ikke ved hvad betyder.

der er en grøn boks med et sort N i
og en hvid boks med et sort A i
hvad betyder disse to tegn
jeg har aldrig set dem før jeg har lige formateret min pc
hilsen johny

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 08:36

jobe skriblede:
> hej .
> jeg har fået to mærkelige tegn nederst i højre hjørne af mit
> skrivebord som jeg ikke ved hvad betyder.

Det ved jeg ikke, men jeg ved at det er
galt med dit ur/tidszone, for den står
til -0000 og bør stå til +0100.

--
/Gevaldi

Fra : jobe

Dato : 16-01-04 08:57

ok tak
jeg har rettet min tid er det bedre nu?
hilsen johny

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 16-01-04 13:57

On Fri, 16 Jan 2004 08:57:11 +0100, "jobe" <j.moeller@oncable.dk>
wrote:

>ok tak
>jeg har rettet min tid er det bedre nu?

Ja, nu er din tidszone i orden (+0100)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-01-04 09:30

"jobe" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og en hvid boks med et sort A i
> hvad betyder disse to tegn
> jeg har aldrig set dem før jeg har lige formateret min pc

Du skulle vil ikke have et trådløst tastatur ?

Så er det sikkert NumLock og CapsLock der vises der istedet for på
tastaturet.

Brian

Fra : jobe

Dato : 16-01-04 11:54

hej jo jeg har et trådløst tastetur men det går ikke væk når jeg slår num og
caps fra.
hilsen johny møller
ps de er kommet efter at jeg har været ved at slette nogle 3,5 diske