MS Windows
briani 27239
Upgrade 2000 - forudser problemer
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-04 23:38

Greetings!

Jeg skal skifte bundkort i nær fremtid. I den forbindelse vil jeg prøve
en opgradering.
Problemer vil opstå mht. drevbogstaverne. Jeg har Win98 på C:, CD-ROM
er D: og Win2000 ligger på E:

Efter en upgrade vil Win2000 ligge på D: og CD-ROM være E:

Det kan Mozilla ikke li', så skal jeg fortsætte med mine data i
Mozilla, skal Win2000 pinedød ligge på E:

Hvad gør jeg?

Tidligere har jeg fjernet Win2000-partitionen -> genstartet -> oprettet
den igen og derefter installeret Win2000 på ny. Det er den eneste
metode jeg hidtil har fundet til at løse mit problem.

Kan Win2000 tåle at skifte drevbogstav midt i det hele (kan jeg ændre
fra D: til E: efter opgraderingen)?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-04 09:29

In article <MPG.1a7134bb3443e975989a34@dtext.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk.invalid says...

> Hvad gør jeg?

Vil det hjælpe at indsætte en IDE-disk med en primær partition på en
ledig IDE-kanal?