MS Windows
briani 27239
Har nogen af jer fået denne hjemme side?
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 14-01-04 17:28

Hej med jer!
Har nogen af jer fået denne hjemme side vist nok noget med Babarian
det
er en film. Det er ofte denne kommer på min bærbare computer den er bare
dum
og er vist ikke til at komme af med.

Venlig
hilsen

Birgitte

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-01-04 17:50

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
bare
> dum og er vist ikke til at komme af med.

Hvad er det for en hjemmeside, altså hvad er adressen?

Mvh
Benjamin

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 14-01-04 22:18

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Hej med jer!
> bare
> >

> Hvad er det for en hjemmeside, altså hvad er adressen?

Hej Benjamin!
Desværre når jeg aldrig at se adressen for så kommer der noget andet
der hvor den er.

Venlig
hilsen

Birgitte

Fra : Leony

Dato : 14-01-04 18:01

In news:40056e0a$0$27433$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Birgitte Elisabeth Stampe Jensen <bir.jensen@mail.dk> typed:

> [...]
> Babarian det
> er en film. Det er ofte denne kommer på min bærbare computer den er

Umiddelbart lyder det som spyware eller en hijacker af en eller anden
art.
Som regel kan man kurere den slags med Ad-Aware eller Spybot:
http://spybot.safer-networking.de/
http://www.lavasoftusa.com/

Du kan læse mere om spyware her:
http://www.spywarefri.dk/