MS Windows
briani 27239
ang. batteri måler.
Fra : Bigfoot-Ranger.dk

Dato : 14-01-04 12:37

Hej gruppe.

Jeg sidder med et kæmpe problem, jeg har installeret windows xp fra et ghost
på en bærbar.. nede i menu bjælken ligger der en batteri indikator (se
link)...
www.bigfoot-ranger.dk/batt.jpg
MEN den har jeg fået lukket ved en fejl.. og kan nu overhoved ikke finde den
igen.. jeg kan heller ikke rigtig finde ud af om det er et windows program
eller noget som fulgte med til IBM'en... har været hele ibm's hjælp igennem
men intet held...
så er der nogle der ved hvordan jeg finder dette program eller fil eller
hvad det nu er ?????

tak

-- Ole

Fra : John Wegge

Dato : 14-01-04 14:39

Bigfoot-Ranger.dk wrote:

> [...]
> hjælp igennem men intet held...
> så er der nogle der ved hvordan jeg finder dette program eller fil eller

Hej Ole

Det er et program der følger med til IBM-maskinerne - der burde være et
program, hvor du kan se hvad din bærbare indeholder (porte, hukommelse, mv)
der er også hvor du kan konfigurere dit batteri - under dette punkt, kan
man sætte et flueben, for at se indikator for batteriet...

kigger lige hvad programmet hedder, når jeg kommer hjem - så skriver jeg
igen, hvis du ikke har fundet det i mellemtiden.

/john

Fra : Bigfoot-Ranger.Dk

Dato : 14-01-04 20:50

jeg har ikke kunne finde det sted hvor man krydser denne funktion af....!?
det er helt sort....
Men du må meget gerne fortælle mig hvad programmet hedder.. ?

Ole

Fra : Infinity

Dato : 15-01-04 20:37

hej "store-fod"

jeg tror det er dette progam du et på jagt efter...

http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-44226

det skulle være det berømte batteri icon med mulighed for diverse
indstillinger af batteri og skærm m.m.

VH Henrik Nakskov