MS Windows
briani 27239
favoritter mv
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 20:07

De havner altid i c:\documents & settings\user\favorites

kan jeg ikke ændre dette ? (jeg vil gerne have dem på et d drev, således at
jeg bare kan ghoste c)

Fra : Edmund

Dato : 13-01-04 21:33

Tom skrev:

> De havner altid i c:\documents & settings\user\favorites
>
> kan jeg ikke ændre dette ? (jeg vil gerne have dem på et d drev,
> således at jeg bare kan ghoste c)

Flyt mappen favorites med stifinder, i WinXP

--
Mvh Edmund

Fra : Frede Sørensen

Dato : 13-01-04 21:43

Tom wrote:
> De havner altid i c:\documents & settings\user\favorites
>
> kan jeg ikke ændre dette ? (jeg vil gerne have dem på et d drev,
> således at jeg bare kan ghoste c)

--
Find i registreringseditoren(regedit) strengen :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell

Med venlig hilsen

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/