MS Windows
briani 27239
Copy/paste mellem internet og Outlook
Fra : Jekka

Dato : 13-01-04 13:39

Når jeg kopiere en tekst fra internettet (Internet Explorer, Mozilla m.v.)
og ind i en Outlook 2002 email, så kopieres formatteringen med - dvs. font,
farve og størrelse m.v. Er der ikke en måde man kan undgå dét på, for jeg
synes det er ubrugeligt! Jeg vil gerne beholde formatteringen fra Outlook.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-01-04 13:42

"Jekka" <a@b.cde> wrote in message
> [...]
> synes det er ubrugeligt! Jeg vil gerne beholde formatteringen fra Outlook.

Forskellige muligheder

a) Skift til plain text
b) Kopier via notepad
c) Ret formatering før du sender

- Peter

Fra : Jekka

Dato : 13-01-04 14:08

> a) Skift til plain text
> b) Kopier via notepad
> c) Ret formatering før du sender

Jeg tror istedet at jeg vil paste teksten til "kør" og så igen kopiere
teksten - dermed ryger formatteringen. Det vil selvfølgelig så ikke virke
med linieskift.
Det kunne være smart, hvis der var en funktion i éns browser, der fjenede
alt formattering!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-01-04 15:12

> Det kunne være smart, hvis der var en funktion i éns browser, der fjenede
> alt formattering!

Save as text file, men det bliver lidt bøvlet

- Peter

Fra : John Jørgensen

Dato : 14-01-04 01:07

Prøv http://www.programurl.com/utilities_fontkiller.htm

Fra : Jekka

Dato : 14-01-04 08:49

> Prøv http://www.programurl.com/utilities_fontkiller.htm

Jeg tror, at det lige er sådan et værktøj jeg er interesseret i men der er
to problemer med lige denne.

1) Den koster penge. Jeg fik ikke skrevet det, men jeg vil gerne, at det er
freeware

2) Jeg kan ikke downloade kun FontKiller programmet. På deres hjemmeside har
de kun 3 produkter og det indeholder mere noget mht. keyword fremfor noget
med FontKiller. Jeg er ikke interesseret i at få installeret alt muligt
andet sammen med blot for at få dette program.