MS Windows
briani 27239
ændring af sikkerheds niveau outlook
Fra : knoglen

Dato : 11-01-04 14:20

hej

jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook mener det
er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i outlook

mvh

knoglen

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 11-01-04 16:13

"knoglen" <knoglen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook mener
det
> er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i outlook

Funktioner - indstillinger - sikkerhed -fjern krydset Tillad ikke filer
osv.

Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 11-01-04 16:20

On Sun, 11 Jan 2004 16:13:24 +0100, "Gunnar Grooss"
<g.grooss@oncable.dk> wrote in
<40016810$0$135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

>"knoglen" <knoglen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg sidder jævnligt med det samme problem

>Funktioner - indstillinger - sikkerhed -fjern krydset Tillad ikke filer
>osv.

Jeg har outlook 2000 på den ene PC'er og har ikke den mulighed. Kan
det gøres på anden måde?

Med venlig hilsen
Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 11-01-04 16:21

knoglen skrev i en meddelelse...
> jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook
> mener det er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i
> outlook

Dit indlæg hører vist til i dk.edb.internet.software.mail+news, men en hurtig
søgning på google giver flg.:
http://makeashorterlink.com/?U1BD25707

Fra : knoglen

Dato : 11-01-04 16:25

hej
tak for svarende med de gælder for outlook express men køre outlook
hilsen