HJÆLP!! ZyXel Prestige 304 router
Fra : Badazz

Dato : 05-02-04 15:35

Hejsa.

Jeg har en ZyXel Prestige 304 router. men jeg har et problem.. når jeg
sætter den til.. så kører den omkring 5-10 timer.. så kan jeg ikke besøge
hjemmesider, men jeg er stadig online, og kan komminikere på MSN mv..

hvis jeg så går ind og sletter loggen i routeren, så går det 10min til en
hav time. så virker det igen i de 5-10 timer...

Jeg har haft routeren lånt ud til en kammi, som har kørt på den i 4 måneder.
uden nogle problemer overhovedet..

Jeg kan se i loggen at jeg bliver pinget i gennemsnit hver 20. ene sek..
(jeg har fast ip.) og jeg tror det er det routeren ikke kan klare...

Jeg har i den tid routeren var udlånt kørt med en DHCP server på en win xp..
og det virkede uden nogle problemer overhovedet..

nogle der ligger inde med et løsningsforslag..?

Mvh Brian

Fra : Hans

Dato : 05-02-04 20:50

I news:402254a0$0$1555$edfadb0f@dread14.news.tele.dk skrev Badazz:

> [...]
> win xp.. og det virkede uden nogle problemer overhovedet..
>
> nogle der ligger inde med et løsningsforslag..?

Har du opgraderet til den nyeste firmware: V3.60(CO.2) 06.05.2003 ?

Selv om du har fast IP kører du vel DHCP op imod centralen, ikke?

/ Hans