Deling XP
Fra : **Lion**

Dato : 26-01-04 23:42

Hej
Er der mon en der kan fortælle mig, hvordan jeg gør f.eks
en mappe privat.
Når jeg højreklikker på den mappe som jeg ville gøre privat, kan jeg ikke
komme til det fordi, der hvor jeg skal sætte flueben "Gør mappen privat" er
nedtonet!
Er godt klar over at fil-systemmet skal NTFS.
Det er lige meget hvor jeg prøver, så har jeg ikke adgang til det, HVORFOR!

Hilsen
***Lion***

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-01-04 21:40

**Lion** wrote:

> [...]
> komme til det fordi, der hvor jeg skal sætte flueben "Gør mappen privat"

Jeg har godt nok aldrig hørt eller set udtrykket "gør mappen privat", det
skal dog ikke afholde mig fra at gætte mig frem til en grund (se nedenfor).

> Er godt klar over at fil-systemmet skal NTFS.

> Det er lige meget hvor jeg prøver, så har jeg ikke adgang til det,
> HVORFOR!

Sandsynligvis fordi du har slået simple folderview til: Stifinder | Tools |
Folder Options | fanebladet View | fjern afkrydsningen i "Display simple
folder view in Explorer's Folders list".

Fra : MFO

Dato : 29-01-04 07:49

**Lion** wrote:

> [...]
> Er godt klar over at fil-systemmet skal NTFS.
> Det er lige meget hvor jeg prøver, så har jeg ikke adgang til det,

Hej!
Jeg har klippet dette fra "Hjælp"

åØåThis option is only available for folders included in your user
profile. Folders in your user profile include My Documents and its
subfolders, Desktop, Start Menu, Cookies, and Favorites. If you do not
make these folders private, they are available to everyone who uses
your computer.

mvh
Michael

Fra : Platte Povl

Dato : 30-01-04 11:56

**Lion** wrote:
> [...]
> Er godt klar over at fil-systemmet skal NTFS.
> Det er lige meget hvor jeg prøver, så har jeg ikke adgang til det, HVORFOR!

Aner ikke hvad du mener. Slå 'simple file sharing' ( eller dens danske
equivalent ) FRA i folder options, så kan du sætte mere detaljerede
tilladelser på dine foldere og filer.

VH
Platte Povl

--
"Your father was a fish. You evolved

from an egg laid in water, fertilized by
    a sperm fish swimming upstream -
just as salmon swim up stream to

fertilize female egg laid in the water.

Maybe, you should worship a fish god."

       -- The Time Cube Prophet

Fra : Lion

Dato : 31-01-04 11:17

Er det fordi min version af XP er Home Edition
for der har jeg selvfølgelig private mapper under Dokuments and settings
i min konto, det jeg gerne ville var at gøre en mappe privat udenfor
Dokuments and settings!

vh
**Lion**