Worm AGOBOT.CC og mindre harddiskplads
Fra : Per Vinther

Dato : 15-01-04 19:29

Hej i gruppen.

Er der en derude som kan komme med de vise ord ang. mit problem.

Fandt ud af at jeg havde 2 orme: worm agabot.cc. De lå (Lå,- fordi jeg håber
de er væk) i C:/windows/system32/winhl.. og i C:/system/voloume/information.
Jeg brugte alle de virusprogrammer jeg kunne finde på nettet til at få dem
fjernet. I forvejen kører jer Norman med firewall, men den har åbenbart ikke
fundet dem.
Kører jeg Norman virusprogram nu, så siger den at der ikke er virus, men der
er 85 filer den ikke kan scanne!!!

Men nu til det egentlige problem, som jeg tror hænger sammen med det
føromtalte. Min harddisk er på samlet 60 GB. 5 GB på C drevet(jeg var ikke
klogere dengang det blev delt op. Det er jo alt for lidt på C drevet, hvor
man lægger sine programmer) 10 GB på et andet drev og til slut 45 GB på det
drev som jeg arbejder mest med (Billeder o.lign.)---- Jo mere jeg sletter på
C drevet for at frigøre plads, jo mindre bliver C drevet!!!!!!!!!!!!
Hvorfor???
Kører XP pro

Venlig hilsen
Per

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 13:50

"Per Vinther" <perslet_fjerndette@winther.mail.dk> wrote in message
> [...]
> drev som jeg arbejder mest med (Billeder o.lign.)---- Jo mere jeg sletter

> C drevet for at frigøre plads, jo mindre bliver C drevet!!!!!!!!!!!!

1) Systemgendannelse...
2) Mange billedprogrammer (ACDSee fx.) opbygger store databaser med
thumbnails for at kunne åbne programmet hurtigt - find denne database og
slet den med jævne mellemrum. Du kan formentlig finde den hvis du søger på
"vedligeholdelse" eller "maintenance"

Fra : Per Vinther

Dato : 16-01-04 15:26

Tak for hjælpen, Alf. Det var det, der skulle til.

Hilsen
Per