Signere PDF dokumenter vha. OCES medarbejd~
Fra : Mads

Dato : 12-01-04 18:58

Hej

Er det muligt at signere PDF dokumenter vha. et OCES medarbejder certfikat?
Og hvorledes gøres dette?

Venlig Hilsen
Mads

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 15-01-04 03:45

Hej Mads,

Mads wrote:
> Er det muligt at signere PDF dokumenter vha. et OCES medarbejder
> certfikat? Og hvorledes gøres dette?

Jeg har et OCES person certifikat signeret af TDC.

Og kan gøre det med Adobe Acrobat. 'Save as certified document'.
Virker umiddelbart fint.

--
Martin - http://925.dk
"Our scars have the power to remind us that the past was real"

Fra : Mads

Dato : 15-01-04 10:21

"Martin Koch Andersen" <function@tiscali.dk> wrote in message
> Hej Mads,

> Jeg har et OCES person certifikat signeret af TDC.
>
> Og kan gøre det med Adobe Acrobat. 'Save as certified document'.
> Virker umiddelbart fint.

Ok. Hvilken version af Adobe Acrobat har du? Jeg kan ikke umiddelbart finde
noget med 'Save as certified document'. I hvilken menu finder du det?
Jeg har Adobe Acrobat 5.0

Hilsen
Mads

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 15-01-04 14:27

Mads wrote:
> Ok. Hvilken version af Adobe Acrobat har du? Jeg kan ikke umiddelbart
> finde noget med 'Save as certified document'. I hvilken menu finder
> du det?

Adobe Acrobat version 6.0 Professional.

'Save as certified document' er i 'File' menuen.

--
Martin - http://925.dk
"We need to dance with life"

Fra : Mads

Dato : 15-01-04 16:55

> Adobe Acrobat version 6.0 Professional.
>
> 'Save as certified document' er i 'File' menuen.

Mange tak.
Den findes desvære ikke i Acrobat 5.0.5. Håber der findes en anden metode,
ellers må jeg opgradere til 6.0

Hilsen
Mads

Fra : Michael Skarum

Dato : 15-01-04 21:35

> Den findes desvære ikke i Acrobat 5.0.5. Håber der findes en anden metode,
> ellers må jeg opgradere til 6.0

Mener at det er en af de nye ting i 6.0, så der er desværre ikke andre
muligheder.