outlook
Fra : knoglen

Dato : 11-01-04 13:52

hej

jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook mener det
er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i outlook

mvh

knoglen

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-01-04 14:27

"knoglen" <knoglen@mail.dk> writes:

> hej
>
> jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook mener det
> er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i outlook

Kig her:

http://www.adsltips.dk/oe-filer.php

Martin
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 11-01-04 15:24

In article <400146cd$0$243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, knoglen wrote:
> hej
>
> jeg har modtaget en vedhæftet fil som jeg ikke kan åbne da outlook mener det
> er en usikker fil. hvor ændre jeg sikkerheds niveauet i outlook

Hvorfor vil du det? Der er en grund til MS har slået det fra.

Kan du ikke gemme filen på din disk? Hvis du er sikker på at du
vil aktivere den, kan dette gøres via disken?

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Kent Friis

Dato : 11-01-04 20:06

Den 11 Jan 2004 14:24:07 GMT skrev Christian E. Lysel:

>Hvorfor vil du det? Der er en grund til MS har slået det fra.

Ja, at flertallet af deres brugere åbner vedhæftede filer ukritisk.

Hvis man selv ved bedre end Outlook, er det kun til besvær at Outlook
forhindrer en i at gøre tingene på den hurtigste måde.

>Kan du ikke gemme filen på din disk? Hvis du er sikker på at du
>vil aktivere den, kan dette gøres via disken?

Det forekommer mig at visse filtyper ikke engang kan gemmes på
harddisken (exe, dll fx).

Mvh
Kent

Fra : knoglen

Dato : 11-01-04 16:24

hej
tak for svarende med de gælder for outlook express men køre outlook
hilsen

knoglen

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-01-04 19:30

>tak for svarende med de gælder for outlook express men køre outlook
>det
[...]

url:http://support.microsoft.com/?kbid=290497 ...

/Henrik