Belkin 54G, firewall og portforwarding?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 03-02-04 00:38

min laptop er trådløst på nettet via Belskin 54G router som har indbygget
firewall. Uanset hvordan jeg prøver at forwarde porte bliver jeg ved med at
få meddelelsen "firewalled" når jeg kører Overnet (edonkey). Derfor spørger
jeg nu hvordan jeg skal udfylde følgende skema fra Belkins web-interface.

Overnet har TCP 4661 og UDP port 4662.

Hvordan udfylder jeg så skemaet: (x er den tomme rubrik til tal)
trigger | trigger |trigger |public |public
startpoint: x | end point: x |type:tcp/udp |port: x|type: tcp/udp

hvad skal jeg sætte ind på x´s plads i skemaet?

Man kan også sætte en såkaldt virtuel server op. Her skal jeg udfylde
følgende:

inbound port: x - x type tcp/udp, private ip adresse: 192.168.2.x
og til sidst private port x - x.

Hvad fylder jeg i disse felter og skal jeg både lave portforwarding og
virtual server?

mvh Michael