Hjælp til at forhindre andre PC'ere i at l~
Fra : //Lasse

Dato : 31-01-04 11:58

Hej NG

Jeg har en trådløs Linksys som jeg benytter til min bærbare.

Jeg har som sagt en bærbar på trådløs, samt en stationær på kabel.

Til tider viser min "DHCP Active IP Table" at jeg har besøg på min
forbindelse, af en vis "Steff". Jeg har ikke konstateret noget misbrug, men
han (og alle andre) skal ikke nasse på min forbindelse!

Derfor:
Hvordan sætter jeg linksys'en op til kun at lukke mine maskiner på?

JEg ville foretrækker, hvis jeg kan sætte routeren til kun at lukke mine
MAC-adresser på, men jeg synes kun, at jeg kan finde en mulighed for blokere
MAC-adresser og det hjælper jo ikke så meget, hvis han skifter sin adresse
eller hvis en anden af mine naboer får trådløs.

Håber nogen har en god idé.

mvh

//Lasse

Fra : rs

Dato : 31-01-04 12:45

Hej,
hvad med at læse den medfølgende manual.
Du har åbenbart kun sat strøm til.
Eller gå ind på Linksys hjemmeside og følg beskrivelsen af minimum for
opsætnig af sikkerhed http://www.linksys.com/edu/page10.asp

Ham Steff er en venlig person, for han kan bare gå ind på din router og
ændre denne, hvis du ikke ændrer på standardopsætningen.

Hilsen
Ronald

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 04-02-04 20:36