fejl på port 21 ved upload hjææælp
Fra : M. G. Nielsen

Dato : 30-01-04 20:58

Hejsa

Jeg skal uploade min hjemmeside til "Dandomain" via et FTP-program som er
hentet på deres hjemmeside, men FTP-programmet vil ikke koble på deres
server på port 21.

Jeg ringede til deres support, som mente at grunden dertil er, at min port
21 er optaget på min computer.

Hvordan får jeg lokaliseret og frigivet min port? Jeg kører XP-home på en
dell inspiron 8500 stadardkonfig, og har prøvet at slå den indbyggede
firewall fra...

Mvh. Morten

Fra : Jan Bachman

Dato : 30-01-04 21:32

>Hvordan får jeg lokaliseret og frigivet min port? Jeg kører XP-home på en
>dell inspiron 8500 stadardkonfig, og har prøvet at slå den indbyggede
>firewall fra...

Prøv at koble til et andet FTP-site. Hvis det virker fint, så er
problemet formentlig ikke i din ende.
Prøv evt. ftp.dell.com

/Jan

Fra : M. G. Nielsen

Dato : 30-01-04 23:01

He jan

Den server kan jeg heller ikke få kontakt med... andre forslag?
Mvh. Morten

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-01-04 09:41

"M. G. Nielsen" <mgnFJERNDETTE@vip.cybercity.dk> writes:

> He jan
>
> Den server kan jeg heller ikke få kontakt med... andre forslag?
> Mvh. Morten

Hvis du har en firewall installeret så slå den fra.

Martin

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Fra : M. G. Nielsen

Dato : 01-02-04 17:11

Så lykkedes det

Jeg koblede op med "cybercity hacker smacker" og derfor kunne min hjemmeside
ikke uploades. ved at koble op på alm. vis lykkedes det endelig.

Mvh. Morten

Fra : M. G. Nielsen

Dato : 01-02-04 17:11

Så lykkedes det