Porte på et D-LINK Router
Fra : tatooo

Dato : 25-01-04 23:32

Hejsan.

Er der en som kan hjælpe mig.

Jeg har Adsl, og det virker fint, men når jeg sætter min router til ,og
deler min forbindelse, så får jeg lav ID..

på div server. spille server osv..

Hvor mon i routeren skal der åbnes.. hvilken porte..?

min router er en D-LINK - DI-604..

Min forbindelse er fino nok. 2 megabit.

Mvh Ejder

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-04 09:12

"tatooo" <tatooo@rifo.dk> wrote in message

> Jeg har Adsl, og det virker fint, men når jeg sætter min router til ,og
> deler min forbindelse, så får jeg lav ID..
>
> på div server. spille server osv..

Normalt når man snakker om lav ID, er det i forbindelse med edonkey/emule
osv. Og med spil, snakker man om lav ping. Hvilken en af tingene snakker vi
om?

> Hvor mon i routeren skal der åbnes.. hvilken porte..?

Du skal vide hvilke porte dit program bruger og så lave en "virtual
server"-regel i din router og samtidig åbne i firewall'en.

> Mvh Ejder

Du mangler lidt konkrete oplysninger, for at kunne få korrekt hjælp.

D-link har en udemærket support side, hvor de har FAQ og andre nyttige
oplysninger i forbindelse med det du spørger efter.

Nic

Fra : Steen Wrem

Dato : 28-01-04 17:58

"Nicolai" <news2004@FJERNmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal vide hvilke porte dit program bruger og så lave en "virtual
> server"-regel i din router og samtidig åbne i firewall'en.

hvordan laver man en virtual server regel, -har selv LinksysWRT54G og brug
for det samme

vh SteenW

Fra : Nicolai

Dato : 29-01-04 19:43

"Steen Wrem" <steen.wrem@mail.dk> wrote in message

> hvordan laver man en virtual server regel, -har selv LinksysWRT54G og brug
> for det samme

Jeg gør det via webinterfacet på min router. Så skal jeg bare trykke på et
par faneblade og oprette den der. Ret nemt. Bruger du ikke webinterface på
din?

> vh SteenW

Nic

Fra : Steen Wrem

Dato : 31-01-04 11:44

> Jeg gør det via webinterfacet på min router. Så skal jeg bare trykke på et
> par faneblade og oprette den der. Ret nemt. Bruger du ikke webinterface på
> din?

Hvad er det?
vh SteenW

Fra : hejberg