Omskrivning af Start på PHP
Fra : Thomas Greve Kristen~

Dato : 30-01-04 09:43

Hej alle!

Jeg er ved at opdatere hæftet "Start på php" og i den forbindelse har jeg
brug for jeres hjælp.
Jeg er meget interesseret i at høre om hvad I synes er godt, hvad der er
dårligt og hvad I synes der mangler i det gamle hæfte.
Så derfor har jeg oprettet siden http://g2k.dk/php/ hvor alle der er
interesserede kan komme med deres mening og forslag.
Både tilføjelser til det gamle hæftes kapitler, men også ideer til nye emner
er af interesse.
Jeg er specielt interesseret i at høre fra folk der har brugt hæftet i
undervisning, enten som underviser eller elev. Men også de almindelige
brugere glæder jeg mig til at høre fra.

Jeg håber I vil hjælpe mig med at gøre hæftet endnu bedre.

Mvh.

Thomas G. Kristensen

(mit brugernavn på forummet er geko)

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-01-04 12:22

> Jeg er ved at opdatere hæftet "Start på php" og i den forbindelse har jeg
> brug for jeres hjælp.

Det kan være, at du lige kan lægge en pdf op af det gamle hæfte?

--
Lars Olesen
<http://www.vih.dk>