Dreamweaver+database problemer ?
Fra : gc

Dato : 27-01-04 15:54

Jeg har en fungerende Linux/php/mysql maskine kørende på mit lokalnet.
på min Win-XP har jeg Dreamweaver MX 2004 installeret.

jeg vil prøve at lave den "Trio Motors site" der findes som eksempel.
alt virker tilsyneladende ok, både local site og remote site (linux
fætteren) kan ses og
oploades til (via ftp), men jeg kan ikke koble mig på databasen.
og den er oprettet korrekt og kan ses/rettes via phpMyAdmin, men altså ikke
i Dreamweaver.

Hvad kan det være ???

/gc

Fra : Peter Binderup

Dato : 28-01-04 18:11

Hvad angiver du i adressen til SQL serveren?

Hvis du angiver en IP adresse, prøv så blot at udskifte dette med
localhost (det tog mig et stykke tid at gennemskue den)

Fra : gc

Dato : 02-02-04 14:45

> localhost (det tog mig et stykke tid at gennemskue den)

stadig ingenting, "an unidentified error has occured"
/gc