Alzheimers, Azero og NetPBM
Fra : Janus Høi

Dato : 20-01-04 22:44

Hej.

Jeg har for længe siden prøvet at rode lidt med NetPBM på en server hos mig
selv.
Dengang lykkedes det ikke at få til at køre.

Nu har jeg fundet en mappe der hedder 'NetPBM' på min Azero konto. Men jeg
kan ikke huske om jeg selv har lagt den der.

Er der en der har konto hos Azero og som gider se efter i sin 'DB' mappe i
roden om der er en mappe der hedder 'NetPBM'?

Jeg tror nok jeg selv har prøvet engang, men jeg er en klovn til at huske
hvad jeg går og laver.
--
Janus

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-01-04 00:05

On Tue, 20 Jan 2004 22:43:51 +0100, "Janus Høi" <Hoi@***jagi.dk>
wrote:

>Nu har jeg fundet en mappe der hedder 'NetPBM' på min Azero konto. Men jeg
>kan ikke huske om jeg selv har lagt den der.

Tror jeg du har...

>Er der en der har konto hos Azero og som gider se efter i sin 'DB' mappe i
>roden om der er en mappe der hedder 'NetPBM'?

Det har jeg ikke liggende i db mappen...
^^^^
>Jeg tror nok jeg selv har prøvet engang, men jeg er en klovn til at huske
>hvad jeg går og laver.

Det er jeg også

Med venlig hilsen
Jesper Hansen