PHP - køre ece program
Fra : Jesper Vels

Dato : 14-01-04 20:06

Hej

Jeg har vært ved at se på
http://dk.php.net/manual/en/function.exec.php

Da jeg skal have PHP til at køre en exe fil, jeg syndes ikke rigitg jeg kan
se et eks på hvordan man gør... Nogle der kan give mig et eks? Kan det godt
passe man kun kan køre exe filer som ligger i Windows system mapperne som
f.eks. C:/winnt/sytem32 osv.? Hvis ja er der en metode ud over en bat fil
for at kunne køre andre steder?

Mvh
Jesper Vels

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-01-04 20:33

On Wed, 14 Jan 2004 20:06:03 +0100
"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg har v_rt ved at se p_
> http://dk.php.net/manual/en/function.exec.php
>
> Da jeg skal have PHP til at k_re en exe fil, jeg syndes ikke rigitg
> jeg kan se et eks p_ hvordan man g_r... Nogle der kan give mig et eks?
> Kan det godt passe man kun kan k_re exe filer som ligger i Windows
> system mapperne som f.eks. C:/winnt/sytem32 osv.? Hvis ja er der en
> metode ud over en bat fil for at kunne k_re andre steder?

vil tro du skal skrive fuld sti til programmet

c:\programmer\noget\mere.exe

--
Fund of Fundanemt - Join the User Group
http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net