Sprøgsmål
Fra : Flemming Rugtved

Dato : 12-01-04 17:57

Kan man i php åbne et nyt window
hvis brugeren klikker på krydset for at lukke
sin browser "men kun hvis han trykker på krydset"

Har prøvet med onUnload men kan ikke få det til at virke.

PÅ forhånd Tak
Flemming Rugtved

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-01-04 18:01

Flemming Rugtved uttered:
> Kan man i php åbne et nyt window
> hvis brugeren klikker på krydset for at lukke
> sin browser "men kun hvis han trykker på krydset"

Desværre, php er serverside og kan ikke gøre noget når først siden er
serveret for brugeren. Du skal over i noget clientside scripting, hvis
det overhovedet skal kunne lade sig gøre.

\\kristian
--
MS is to security what McDonald's is to gourmet cooking.

Fra : Flemming Rugtved

Dato : 12-01-04 18:36

Mange tak for oplysningen
Man bliver jo klogere hver dag

Fra : Christoffer E. P

Dato : 21-01-04 21:19

Hey, jeg fandt lige et script hvor det er muligt ved hjælp af JavaScript.

Dette sættes i <head>:
<script language="Javascript">

<!-- BEGIN EXIT CODE

var goback=true;

function exit()

{

if (goback)

open("http://www.jubii.dk");

}

function stopErrors() {

return true;

}

window.onerror = stopErrors;

// END EXIT CODE -->

</script>

Og så dette i body:. <body onunload="exit()">

MVH Christoffer