Cybercity vs. StruerNet
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 02-02-04 17:34

Hej....

Nu er jeg så kommet lidt videre i mit valg af ADSL forbindelse. Siden mange
har problemer med Tiscali og Tele2, og jeg vil væk fra TDC, ligger valget
mellem Cybercity og StruerNet.

StruerNet: 1024/128 = 349 kr. pr. måned + 495 kr. i oprettelse
Cybercity: 1024/128 = 395 kr. pr. måned + 495 kr. i oprettelse (Jeg har ikke
fastnettelefon, så jeg kan ikke få det til 0 kr.)

Begge skulle have ganske fin service og meget lidt nedetid. Umiddelbart
ville det jo være billigst at tage StruerNet, men de har som nogen måske ved
ikke nogen newsserver. Jeg bruger meget dk.binaer.* som ikke er tilgængelig
på Sunsite eller andre gratis newsservere jeg kender til. Har jeg nogen
anden mulighed? Evt. betalingsnewsserver til under (395-349 = 46 kr.) pr.
måned? Måske nogen har hørt om at StruerNet kommer med en newsserver med
binære grupper på et tidspunkt?

/Lars

Fra : Christian

Dato : 03-02-04 17:55

Hej Lars.
Jeg ville vælge Cybercity, da jeg godt vil væde med at de er mere stabile.

Venlig hilsen

Christian

Fra : .Kody

Dato : 05-02-04 16:23

> [...]
> måned? Måske nogen har hørt om at StruerNet kommer med en newsserver med

Der er vist ingen newsserver
Der er heller ingen email med i prisen, du skal købe et mailhotel ved siden
af.

..Kody

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 05-02-04 21:43

> Der er vist ingen newsserver
> Der er heller ingen email med i prisen, du skal købe et mailhotel ved
siden
> af.

Det er jo så også lige præcis det jeg skrev ik!

/Lars

Fra : Richard

Dato : 06-02-04 23:49

HMM, StruerNet, det har jeg ikke hørt om, men bor så heller ikke i nærheden
af struer for tiden, hvor stor en del af Danmark dækker de?? da jeg bor i
Sønderjylland, og har du evt. en www adresse på dem???

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-02-04 06:20

> [...]
> af struer for tiden, hvor stor en del af Danmark dækker de?? da jeg bor i
> Sønderjylland, og har du evt. en www adresse på dem???

www.struer.net

De dækker flere og flere midtjyske byer efterhånden. Bestilte hos dem den
anden dag, så nu må vi se hvordan det bliver. Dem jeg kender der har det er
yderst tilfredse. Der er aldrig nedetid på deres linier og supporten er bare
i orden.

/Lars

Fra : Richard

Dato : 10-02-04 09:36

Takker, sidder og bander og svovler fordi jeg ikke bor i midtjylland. Da det
er pænt billigt