billigst adsl
Fra : Claus Larsen

Dato : 30-01-04 20:11

Hvor får man det billigste adsl, hastighed/service underordnet?

Hilsen Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-04 20:16

Claus Larsen <brev@linuxwaves.com> skrev :

>Hvor får man det billigste adsl, hastighed/service underordnet?

Det må blive Tiscali 512/128
http://www.tiscali.dk/privat/broadband/
--
Knud

Fra : Claus O

Dato : 30-01-04 22:50

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote

> http://www.tiscali.dk/privat/broadband/

Inden man vælger Tiscali bør man kikke forbi:
http://www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse162/
http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=113023
http://www.lortetiscali.dk/
http://site4you.dk/notiscali/
og ikke at forglemme Tiscalis største "fan", som "engang" sagde:

> Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
Andreas Falck: Tiscali er værre end en Skode!

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=w1dRa.18956%24Kb2.1050785%40news010.worldonline.dk

Fra : Kevin Simpson

Dato : 31-01-04 00:00

Claus, er du en af dem der har haft en dårlig oplevelse hos Tiscali?

Mvh. Kevin

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-01-04 11:48

I news:wlBSb.81621$jf4.5215221@news000.worldonline.dk skrev
Kevin Simpson følgende:

> Claus, er du en af dem der har haft en dårlig oplevelse hos Tiscali?

Han han laver blot citatfusk og bevidst forvanskninger af hvad andre
har sagt.

Han er ganske enkelt hjernelam langt ud over alle rimelige grænser

PS:
Og så vil jeg nok ikke være særligt aktiv i gruppen de næste ca. 10-12
dage på grund af mit flytteri. PC'eren og internettet er næppe det
første jeg får lov til at sætte op det nye sted.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 11:59

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> wrote

> Claus, er du en af dem der har haft en dårlig oplevelse hos Tiscali?

Havde lige som de fleste andre kæmpe besvær med at slippe væk......

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-01-04 11:47

I news:FkASb.4513$Tb4.3411@news.get2net.dk citatfuskede
Claus O med følgende forvanskede og misvisende ordgyderi:

[ ... ]
> Andreas Falck: Tiscali er værre end en Skode!

Du er en lortefusker når du river et citat ud af sin rette sammenhæng.

Men det må jo nu stå soleklart for langt de fleste at sådanne ting som
redelighed, sandhed m.m. er *HELT UKENDTE* begreber for dig.

Det *ENESTE* jeg har kritiseret ved Tiscali var deres daværende
kundeservice og bogholderi.

Men som sagt, så skider du jo bare højt og flot på kendsgerninger, og
det siger temmelig meget om hvor hjernedød og uintelligent du er.

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 11:57

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Du er en lortefusker når du river et citat ud af sin rette sammenhæng.

Andreas gamle dame, hvilken sammenhæng?
http://groups.google.com/groups?selm=7LPXa.46023%24Kb2.1962759%40news010.worldonline.dk&oe=UTF-8&output=gplain

> Men det må jo nu stå soleklart for langt de fleste at sådanne ting som
> redelighed, sandhed m.m. er *HELT UKENDTE* begreber for dig.

Mig, du mener TISCALI?

> Det *ENESTE* jeg har kritiseret ved Tiscali var deres daværende
> kundeservice og bogholderi.

Det er mig meget bekendt, har jeg linket til andet?

> Men som sagt, så skider du jo bare højt og flot på kendsgerninger, og
> det siger temmelig meget om hvor hjernedød og uintelligent du er.

Tak Andreeas du er en meget venlig gammel dame.

> [...]
> dage på grund af mit flytteri. PC'eren og internettet er næppe det
> første jeg får lov til at sætte op det nye sted.

OK, jeg tror nu det bliver længere. Du har jo valgt Tiscali................

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-01-04 12:01

I news:_RLSb.1275$Jp4.700@news.get2net.dk skrev
Claus O følgende:

[ ... ]
> Mig, du mener TISCALI?

Ja, jeg mener *DIG* og ikke andre end *DIG*

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 13:02

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Ja, jeg mener *DIG* og ikke andre end *DIG*

Ok, det er ellers svært at forstå, at du mener mig -
og ikke Tiscali - når du skrev om redelighed, sandhed.

Du skrev i juli, 2003:

> PS: Konklusionen er, hold jer fra dette fusker firma!
Andreas Falck: Også min helt entydige konklussion

http://groups.google.com/groups?selm=w1dRa.18956%24Kb2.1050785%40news010.worldonline.dk&oe=UTF-8&output=gplain
og kom nu ikke igen og sig jeg har revet noget ud af sammenhæng,
når du ikke engang har kommenteret hvad jeg har revet ud af
sammenhæng i dette indlæg:
http://groups.google.com/groups?selm=7LPXa.46023%24Kb2.1962759%40news010.worldonline.dk&oe=UTF-8&output=gplain
sammenlignet med:

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-01-04 13:23

I news:mPMSb.3335$zf5.2500@news.get2net.dk skrev
Claus O følgende:

[ ... ]> og kom nu ikke igen og sig jeg har revet noget ud af
sammenhæng,

Du laver quotefucking og opfører dig som en uartig børnehavedreng der
trænger til at få skiftet ble.

Når du citerer mig for kritiske indlæg om Tiscali, så bør du også
citere hvad jeg senere har skrevet om de ændringer jeg har kunnet
konstatere.

Men det har du for meget lort i hovedet til at kunne sanse og fatte
noget af.

Bliv voksen, din lille møgspreder.

FUT dk.snak.mudderkastning

og EOD

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 13:49

> [...]

> trænger til at få skiftet ble.
> Bliv voksen, din lille møgspreder.
> Men det har du for meget lort i hovedet til at kunne sanse og fatte

Andreas du kan spare dig alt ovennævnte, du skriver det igen og igen og
igen.........

> Når du citerer mig for kritiske indlæg om Tiscali, så bør du også
> citere hvad jeg senere har skrevet om de ændringer jeg har kunnet
> konstatere.

Ændringer du har kunnet konstatere?
Ja, som Tele2 kunde, ja det er fint.
Du har klaget over fejlagtige fakturaer fra Tiscali, som også et meget stort
antal
kunder har fået og nu siger du det er blevet bedre.
LAD OS DA BLIVE FRI FOR DIT ÆVL, når du ikke engang har modtaget
en faktura endnu og din søn heller ikke, mens din søn nr. 34 har modtaget 2.

Fra : Lars Christensen

Dato : 31-01-04 14:29

On Sat, 31 Jan 2004 13:02:11 +0100, "Claus O"
<clausolsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

<snip>
Heraf kan vi konkludere at Claus O godt kan li' at gentage sig selv.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-01-04 13:44

Claus O skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Mig, du mener TISCALI?

Nu har jeg ikke kikket på det du har linket til, det gider jeg ikke. Men det du
gør er noget i retningen af, hvis jeg skrev at du er en tåbelig botnakket
idiot, og så henviste til en webside, hvor jeg skriver at det mener jeg
engetligt ikke,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 13:53

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> wrote

> [...]
> gør er noget i retningen af, hvis jeg skrev at du er en tåbelig botnakket
> idiot, og så henviste til en webside, hvor jeg skriver at det mener jeg

Enten kan du ikke quote/stave der ude i Bagsværd Park
eller også skulle du læse linket............

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-01-04 14:35

> Enten kan du ikke quote

Jeg mener godt at jeg kan quote.

> /stave

Jeg beklager at jeg er ordblind,,,

> der ude i Bagsværd Park

Hvor ligger Bagsværd Park? nu har jeg boet i Bagsværd i omkring 30 år, og færdes
jævnligt i Bagsværd i yderliger 6 år, de resterende 4 år af mit liv var jeg
aligevel så lille, at jeg ikke ved hvor jeg færdes, og ikke færdes, udover jeg
har fået fortalt hvor jeg boede,,,
Men jeg har sku aldrig hørt om Bagsværd Park,,,

> eller også skulle du læse linket............

Det forkommer mig at jeg skrev, at det gider jeg ikke, det er også ligegyldigt
hvad der står der, du har taget hans udtagelse, og hivet den ud af
sammenhængen, og puttet den ind i en anden. Det er qvoutefuckeri.

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 17:29

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> wrote

> Men jeg har sku aldrig hørt om Bagsværd Park,,,

OK troede du havde fanget mit budskab i tidl. tråd, hvor du 20
gange skrev park, parker, parkerne, hvor der var tale om
ip-PAKKER. Men du er tilgivet hvis det holder vand med ordblindhed,
hvilket jeg ellers aldrig har haft den mindste tanke om!

> [...]
> hvad der står der, du har taget hans udtagelse, og hivet den ud af
> sammenhængen, og puttet den ind i en anden. Det er qvoutefuckeri.

Gu har jeg da ej. Jeg quoter ikke disse linier:

>Min opsigelse fra den 10/5 har de endnu ikke reageret på!
>Men hvem kan det undre?

men kun disse:

> Tiscali er som en Skoda..ikke til at komme af med..!!
>Andreas: Tiscali er værre end en Skode!

Skal man være professor i Bagsværd Park, for at forstå
det har noget med en opsigelse at gøre, når de første 2 linier mangler?

http://groups.google.com/groups?selm=7LPXa.46023%24Kb2.1962759%40news010.worldonline.dk&oe=UTF-8&output=gplain

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-01-04 17:58

Claus O skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Men du er tilgivet hvis det holder vand med ordblindhed,
> hvilket jeg ellers aldrig har haft den mindste tanke om!

Jeg bestod 10 Klasses eksamener med rimeligt resultat efter at have gået i skole
i 6 og et halvt år. de mellemliggende 3 og et halvt (Da mine jævnalderende gik
i 6, 7, 8, og første halvdel af 9, gik jeg på ordblindeinstituttet der dengang
hørte under taleinsistuttet, som igen hørte under særforsorgnen, dengang det
fantes (det blev nedlagt samtid med at jeg vente tilbage til skolesystemmet))

Fra : Claus O

Dato : 31-01-04 18:42

> [...]

det
> fantes (det blev nedlagt samtid med at jeg vente tilbage til

Ellers godt gået.
Jeg tror du er tilgivet 100%.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-04 17:30

In article <2096485.SN5HyDuc80@news.milli.dk>, spam.usenet.im@milli.dk
says...

> sammenhængen, og puttet den ind i en anden. Det er qvoutefuckeri.

Claus O er en Troll.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 07-02-04 20:04

<snip>
> Claus O er en Troll.
Efter at have læst hvad han har skrevet, så må jeg jo nok stille mig som
enig, synes det er sørgeligt at han gang på gang skal være ude efter Andreas
Falck og Tiscali.

MVH
Morten

Fra : Claus Larsen

Dato : 01-02-04 23:03

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det må blive Tiscali 512/128
> http://www.tiscali.dk/privat/broadband/

Takker for svar.

Jeg skulle hjælpe min svoger med computer og adsl og nu fik han så lov
til at vælge.
Han tager tiscali.

Hilsen Claus

Fra : Claus O

Dato : 02-02-04 10:02

"Claus Larsen" <brev@linuxwaves.com> wrote

> Han tager tiscali.

Er han blind?

Fra : Claus Larsen

Dato : 02-02-04 13:36

Claus O wrote:
> "Claus Larsen" <brev@linuxwaves.com> wrote

> Er han blind?

nej og det blev så alligevel cybercity til 339 pr måned.

Det skyldes at telefonnumret til tiscali på deres hjemmeside ringer til
tdc. Det fandt han selvfølgelig meget forvirrende og valgte så istedet
cybercity, som var min anbefaling.

Hilsen Claus

Fra : Michael Legart

Dato : 02-02-04 13:37

On 2004-02-02, Claus Larsen <brev@linuxwaves.com> wrote:

> Det skyldes at telefonnumret til tiscali på deres hjemmeside ringer til
> tdc. Det fandt han selvfølgelig meget forvirrende og valgte så istedet
> cybercity, som var min anbefaling.

Han kan ikke se forskel paa 88 80 80 80 og 80 80 80 80?

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-02-04 14:28

Ergo han var blind

Fra : Claus Larsen

Dato : 02-02-04 14:59

Lars Christensen wrote:

> Ergo han var blind

Eller også trænger vi begge til briller, for jeg så også 80808080 :)

Never mind .-Hilsen Claus

Fra : Claus O

Dato : 02-02-04 22:16

"Claus Larsen" <brev@linuxwaves.com> wrote

> Eller også trænger vi begge til briller, for jeg så også 80808080 :)

ALLE der overvejer Tiscali trænger..........

Fra : Kevin Simpson

Dato : 02-02-04 22:28

Tiscali kører som sædvanligt godt hele vejen igennem..
Og jeg er da ved at være godt træt at dine negative indlæg.

Det er okay at du og andre har haft en dårlig oplevelse som kunde hos
Tiscali.
Og okay at i ytrer jer med det.

Jeg personligt har intet at sætte en finger på hos Tiscali. Og ligesom folk
kan forbedre sig, så kan virksomheder også. Så mit råd til dig er "Lær
kunsten at tilgive".Og kom da så videre med dit liv... Kan da ikke passe at
du har mareridt om det firma hver nat.

Jeg har været kunde privat og som erhverv hos nogle teleselskaber
efterhånden..
Og der har til tider været problemer hos dem alle.. Sådan er det nu
engang...

Ha en god aften..

Fra : Kevin Simpson

Dato : 30-01-04 23:53

Jeg har det Tiscali produkt 512/128 for 295,- om måneden..

Det kører sgu perfekt.. havde lidt problemer med det dog... Men var en
software fejl på min PC, ikke Tiscali der havde en fejl. Skrev mail til
deres support, 11 minutter senere var der svar at jeg skulle ringe til deres
suppport, kom igennem hurtigt.. Supporteren var professionel og let at
forstå, og fandt problemet i løbet af 5 - 10 minutter...

Linien kører hele dagen og natten..
Jeg er sgu meget tilfreds med Tiscali...
Og har ikke haft nogen problemer med betaling ind til videre..

Mvh Kevin..

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 31-01-04 01:16

"Kevin Simpson" <zima_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har det Tiscali produkt 512/128 for 295,- om måneden..
>
> Det kører sgu perfekt.. havde lidt problemer med det dog... Men var en

Jeg har haft samme positive oplevelse med Tiscali, ingen problemer i 3 år.

Fra : Winther

Dato : 31-01-04 10:33

Hos TDC Kabeltv kan du få en 64 / 64 kbit/s forbindelse til 149 kr. og 256 /
64 kbit/s for 239 kr

Det kræver at du har TDC Kabeltv abo i huset.

/Jacob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-01-04 12:40

Winther skrev i sit indlæg på usenet:
> Hos TDC Kabeltv kan du få en 64 / 64 kbit/s forbindelse til 149 kr.
> og 256 / 64 kbit/s for 239 kr

Jeps - men så er det jo ikke ADSL, som der blev spurgt efter

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Winther

Dato : 31-01-04 15:29

Okay det er delvist rigtigt, men Kabeltv løsning er et godt alternativ til
ADSL - så langt kan vi da blive enig