Cybercity
Fra : mendoza

Dato : 29-01-04 17:25

Hej i gruppen.

Jeg overvejer at bestille cybercity 1024/128 forbindelse, men vil lige høre
hvordan erfaringerne er med cybercity. Har i øjeblikket Tele2 512/128, men
synes der er for mange problemer med regninger og udfald. Ville egentlig
have TDC 512/128, men så lige tilbuddet fra CC.
--
Mendoza

Fra : Thomas Brejner

Dato : 29-01-04 19:19

Hej...
Jeg synes bestemt at CC er et godt valg. Har haft det i 2 år og har ikke
haft de store problemer med dem. Nettet har været nede i et par minutter
engang, men langt fra noget det var generende. Så dem kan jeg kun anbefale.

Mvh Thomas

Fra : René

Dato : 29-01-04 19:19

On Thu, 29 Jan 2004 17:25:09 +0100, mendoza wrote:

> [...]
>synes der er for mange problemer med regninger og udfald. Ville egentlig
>have TDC 512/128, men så lige tilbuddet fra CC.

Personligt synes jeg det er rigtigt godt. Det kører bare. Ingen
problemer. Så man skal ikke bruge sin energi på hele tiden at slås med
dem. Den pris der står på deres hjemmeside incl fast ip plus lån af
router. Ikke nogen "skjulte" tillæg.
Du har også mulighed for boost. Kanont

Hilsen René

Fra : Jonas

Dato : 30-01-04 15:29

De har haft lidt forsinkelser på nye bestillinger, så jeg vilel vente en 2-3
måneder med at bestille.
vh
Jonas

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 30-01-04 15:35

"Jonas" <nfw@sol.dk> skrev:

> De har haft lidt forsinkelser på nye bestillinger, så jeg vilel
> vente en 2-3 måneder med at bestille.

Tilbudet varer kun til 29. februar (men afløses jo nok af et nyt).

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : S

Dato : 30-01-04 00:04

mendoza skrev news:mtaSb.9466$%x6.8713@news.get2net.dk
> [...]
> synes der er for mange problemer med regninger og udfald. Ville egentlig
> have TDC 512/128, men så lige tilbuddet fra CC.

Supporten er ikke Danmarks hurtigste, men stabiliteten er i top. Når der er
problemer rettes de meget hurtigt. Det er sket at jeg har modtaget
statusmailen om problemer når de allerede har rettet igen. I øvrigt meget
rart at abonnerer på - så modtages besked om kommende netværks opdateringer,
som oftest er mellem 2 og 7 som er de timer hvor flest danskere sover (ses
bla på besøgsstatistikker på mine sites).

Har været kunde over to år, og er godt tilfreds (dog vil jeg gerne have mere
upload til samme pris).

Fra : Nico

Dato : 29-01-04 20:44

> [...]
egentlig
> have TDC 512/128, men så lige tilbuddet fra CC.

Tag CC hvis de kan levere. Helt klart.

Fra : mendoza

Dato : 30-01-04 10:15

Hej i gruppen.

Tak for svarene... Det lyder som om jeg roligt kan bestille CC internet. Så
det gør jeg....

--
Mendoza

Fra : mendoza

Dato : 30-01-04 13:48

Hej i gruppen.

Forresten... hvad med onlinespil? Vietcong o. lign. Er pingtider ok?

--
Mendoza

Fra : René

Dato : 30-01-04 14:28

On Fri, 30 Jan 2004 13:47:39 +0100, mendoza wrote:

> Hej i gruppen.
>
>Forresten... hvad med onlinespil? Vietcong o. lign. Er pingtider ok?

Heller ingen problemer. Spiller selv online I ny og næ
Men Kunne også godt tænke mig deres uppe priser godt måtte falde lidt
for os der spiller engang i mellem.

Hilsen René

Fra : mendoza

Dato : 30-01-04 14:37

Hej i gruppen.

Forresten... er det korrekt at der er et filter der fjerner binære filer
over 128K på deres newsserver?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-04 15:56

"mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev :

> Forresten... er det korrekt at der er et filter der fjerner binære filer
>over 128K på deres newsserver?

Ja, bortset fra dk.binaer.*.
--
Knud

Fra : mendoza

Dato : 30-01-04 16:29

> Ja, bortset fra dk.binaer.*.
> --
> Knud

Øv.... bad news...

--
Mendoza

Fra : Claus Larsen

Dato : 01-02-04 23:00

mendoza wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Jeg overvejer at bestille cybercity 1024/128 forbindelse, men vil lige høre

Jeg har haft benuttet deres service i flere år er er meget tilfreds.
Deres support er rigtig god også når man skal lave "avancerede"
opsætninger af routeren.

Hilsen Claus