Hvilken router fra cybercity?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 28-01-04 21:41

Hej ng.

Nogen der ved hvilken router det er der følger med cybercitys adsl
forbindelser? Jeg har lige bestilt en 1024/128 mbit forbindelse, og der
står bare at det er en zyxel 650, men det er der så vidt jeg kan se ikke
noget der hedder. Det kunne være en zyxel prestige 650R, men der er
måske en af jer der ved det med sikkerhed.

--
Mvh.
Kasper Nordal Lund

Fra : Morten Davidsen

Dato : 28-01-04 21:42

Det er samme model ... kig evt. under Cybercity's support sider >

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/

/MD

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-01-04 21:22

Kasper Nordal Lund skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
> noget der hedder. Det kunne være en zyxel prestige 650R, men der er
> måske en af jer der ved det med sikkerhed.

ZyXEL Prestige 650R-31

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt