fjerne USB-element helt?
Fra : Elin Kuijers

Dato : 22-04-01 15:51

Hvordan får man fjernet en enhed, der bruger USB fuldstændigt fra systemet?
Jeg har oplevet store problemer med at få nyinstalleret såvel brænder som
printer, hvor systemet hele tiden finder den gamle installation, selv om jeg
har fjernet enhederne under fejlsikret tilstand.
Hvor gemmer 'nissen' sig?
vh
Elin Kuijers

Fra : Fl Slabiak

Dato : 22-04-01 16:23

On Sun, 22 Apr 2001 16:50:35 +0200, "Elin Kuijers"
<elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>printer, hvor systemet hele tiden finder den gamle installation, selv om jeg
>har fjernet enhederne under fejlsikret tilstand.

Kig i mappen INF i dit windows bibliotek. tot vil der her ligge en inf
fil fra den gamle installation og gør der det genkender windows dit
hardware når du rebooter.

Fra : Elin Kuijers

Dato : 24-04-01 20:55

Tak for hjælpen så langt. Der lå ganske rigtigt noget og 'flød' der. Men det
var bare ikke det hele. Jeg var også omkring regedit og fandt noget (måske
ikke alt). Men stadig er der noget tilbage, som den s**** computer finder
næste gang, jeg prøver at installere. Det drejer sig konkret om en HP 8200e
brænder, der uheldigvis er blevet til en 'story class adapter'.

Venlig hilsen