TDC snyder eksisterende kunder
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 25-01-04 03:08

Hejsa
I starten af Dec2003 sænkede TDC priserne på ADSL og bekendtgjorde overfor
deres kunder at også deres priser blev sat ned pr.01012004 men nu forsøger
de med at de først gælder pr.01072004 selvom de har sagt i telefonen og
skrevet på deres website at alle fik den nye pris pr.01012004.

Så alle TDC kunder som troede på dette platfirma og undlod at flytte til
Cybercity og Tele2 ved juletilbudene - HUSK at klag til TDC over deres
uhæderlige forretningsmetoder som jeg ser som bedrageri.

Jørgen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 25-01-04 03:26

Jørgen Hansen wrote:

> [...]
> men nu forsøger de med at de først gælder pr.01072004 selvom de
> har sagt i telefonen og skrevet på deres website at alle fik den

Jeg formoder du mener den nye hastighed? Den nye pris (9 kr mere) er
nemlig den der først træder i kraft pr. 0107. Jeg er dog sikker på de
godt vil tage 9 kr pr mnd mere fra dig hvis du spørger pænt.

Hvis du mener /hastigheden/, så opgraderes eksisterende forbindelser
løbende i løbet af første kvartal, således at eksisterende kunder i en
periode har den nye hastighed (512kbps) til den gamle pris (9 kr mindre
end den nye pris).

Ovenstående gælder selvfølgelig kun hvis du har 256kbps i øjeblikket.
Præcis hvordan det er med de andre hastigheder husker jeg ikke lige.

> [...]
> flytte til Cybercity og Tele2 ved juletilbudene - HUSK at klag til
> TDC over deres uhæderlige forretningsmetoder som jeg ser som

Gør du bare det. Det får dig til at se fjollet ud, fordi bedrageri er
noget ganske andet, men hvis det kan gøre dig glad, så...

--
Niels Callesøe - nørd light
Peddling Ourselves To Death, an essay by Fred:

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-01-04 12:57

Jørgen Hansen wrote:
> [...]
> til Cybercity og Tele2 ved juletilbudene - HUSK at klag til TDC over
> deres uhæderlige forretningsmetoder som jeg ser som bedrageri.

Har du et link til ovenstående?

Søren

Fra : Rea721

Dato : 25-01-04 14:02

Jørgen Hansen wrote:
> [...]

Har du et link til ovenstående?

> HUSK at klag til TDC over
> deres uhæderlige forretningsmetoder som jeg ser som bedrageri.

Inden du fremture skulle du måske lige dokumentere eller læse hvad de
egentlig skrev.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Dec 2003 Støt oprettelsen af en gruppe til debat om forsvaret,

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 26-01-04 19:56

Rea721 wrote:
> [...]

...og jeg er venter også på din dokumentation? Ja, jeg vil faktisk give
en flad tyver for den :)

--
Mvh. Jan G. Nielsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-04 08:35

In article <401562be$0$94994$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
no@mail.net says...

> ...og jeg er venter også på din dokumentation? Ja, jeg vil faktisk give
> en flad tyver for den :)

Hvem svarer du?

Rea721 eller Jørgen Hansen?

--