Hvordan poster jeg i alt.binaries.cd.image~
Fra : Per H

Dato : 20-01-04 21:50

spørgsmålet er: Hvordan poster jeg i alt.binaries.cd.image når jeg har
cybercity som udbyder?

per h

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-01-04 22:25

Per H skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> spørgsmålet er: Hvordan poster jeg i alt.binaries.cd.image når jeg har
> cybercity som udbyder?

Vel på samme måde som i andre grupper, eller hvis du havde en anden ISP,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Per H

Dato : 21-01-04 10:25

On Tue, 20 Jan 2004 22:25:29 +0100, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

>Vel på samme måde som i andre grupper, eller hvis du havde en anden ISP,,,

nix kan ikke, min 'mail' til nyhedsgruppen ryger ikke igennem
cybercitys filter.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-04 12:35

Per H skrev :

>nix kan ikke, min 'mail' til nyhedsgruppen ryger ikke igennem
>cybercitys filter.

Så må du jo bruge en anden newsserver.

Og det vil så formentlig blive en betalingsserver.
--
Knud

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-01-04 20:08

Per H skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> nix kan ikke, min 'mail' til nyhedsgruppen ryger ikke igennem
> cybercitys filter.

Får du hvilken fejlmedelse, når du forsøger, eller tager den imod, men den
dukker ikke op ude i verden?

Fra : Per H

Dato : 24-01-04 19:18

On Wed, 21 Jan 2004 20:08:24 +0100, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

>Får du hvilken fejlmedelse, når du forsøger, eller tager den imod, men den
>dukker ikke op ude i verden?

ja den tager i mod men den dukker ikke op.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-04 20:43

Per H <SleTtabker@hotmail.com> skrev :

>ja den tager i mod men den dukker ikke op.

Den bliver sandsynligvis videredistribueret rundt om i verdenen,
men kommer ikke på CCs newsserver, da alle indlæg over 128 KB
bliver filtreret bort undtagen i de danske binære grupper
--
Knud

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-01-04 15:37

Per H (SleTtabker@hotmail.com) skrev følgende:

> nix kan ikke, min 'mail' til nyhedsgruppen ryger ikke igennem
> cybercitys filter.

Der er en begrænsning på 128 Kb til udenlandske grupper (mener jeg).....

- Martin