Webspeed - noget man burde overveje?
Fra : Nic

Dato : 14-01-04 17:29

Hej!

Jeg har opsagt min tiscali for uger siden - og ville egentlig
helst skifte til cybercity. Dog frygter jeg:

1 - Nedetiden imellem skiftet der kan blive på uger
2 - Hurlumhejet ved leveringen - jeg husker stadi
tiscali-forløbet, og CC har idag midlertidigt afvist min
bestilling pga. manglene telefon - ja flot, det var jo derfor jeg
bestilte hos jer...
3 - Jeg underkrev en erklæring dengang da der kun er 1 kobberpar
til min lejlighed - det giver sikkert problemer...

Nogen der bruger deres linje proffessionelt der kan anbefale
webspeed? Svartider? Seriøsitet i supporten? Nedetider?

(jeg vil ikke have TDC dsl da jeg som sagt ikke har fastnet)

På forhånd mange tak.
--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Claus Hemmingsen

Dato : 14-01-04 18:40

Jeg har TDC Webspeed 512/128 og den linie kører perfekt, forbindelsen giver
mig 62Kb/s i download og ca 15 i upload.
Jeg bruger ikke linien professionelt men privat, men bruger den dog meget og
har kun 1 gang haft problemer med mit internet og der viste det sig at være
min egen Router der var defekt.
Angående kundeservice/support så er den i top, da jeg valgt at opgradere var
min hastighed forøget efter 35minutter fra jeg ringede til dem.

Eneste negative ting jeg kan sige er prisen, den er efter priserne på adsl
er sænket det samme som det groft set, og der er ikke den fede besparrelse
mere.
Og så er der tillægspriserne på flere dynamiske ip-adresser til 10,-/mdr
eller 49,-/mdr for en fast ip.
men der er noget der minder om 100% oppetid, og mailserverne kører fint.

Fra : Benz

Dato : 14-01-04 18:41

Hej,

Jeg har selv skiftet fra Tiscali til CC for 3 måneder siden og er
overordentlig tilfreds! Servicen er 1000 gange bedre end Tiscalis (Har de en
service?!), det er til at komme igennem deres kundesupport telefon og de har
styr på sagerne såsom at sende hardware til aftalt tid osv. Desuden fik jeg
lige et dejligt brev her til jul, hvor CC gav mig 512 kb mere i båndbredde
HVER måned gratis. Det er jo dejligt! Det fik jeg sørme ikke gennem de 2 år
jeg var hos Tiscali. Plus jeg kører stadig en sag med Tiscali om at få mine
sidste 2 måneders abb. penge tilbage da jeg opsagde efter den første i en
kvartalafregningsperiode. TISCALI SUCKER!!!

Men kort og godt kan jeg anbefale CC. Jeg har i mine 3 måneder med CC endnu
mit første netbrud til gode.

Mvh

Benz

Fra : Spangkuk

Dato : 14-01-04 22:35

> 1 - Nedetiden imellem skiftet der kan blive på uger

Sandsynligvis

> 2 - Hurlumhejet ved leveringen - jeg husker stadi
> tiscali-forløbet, og CC har idag midlertidigt afvist min
> bestilling pga. manglene telefon - ja flot, det var jo derfor jeg
> bestilte hos jer...

Jeg fik også afslag på min første bestilling, men servicemedarbejderen
(YEP, dem har CC nogle stykker af), sagde ligeud at TDC ofte
"fucker" op i deres vurdering af den ledige kobber, så hvis jeg ikke
havde noget imod det, ville han gerne sende bestillingen igen.

Denne gang var der ingen problemer,- jeg kunne få CC ADSL u/tlf.

> 3 - Jeg underkrev en erklæring dengang da der kun er 1 kobberpar
> til min lejlighed - det giver sikkert problemer...

? Erklæring ? Bor du hos en privat udlejer, der selv bor i
ejendommen ?

> Nogen der bruger deres linje proffessionelt der kan anbefale
> webspeed? Svartider? Seriøsitet i supporten? Nedetider?

Svartiderne er stort set de samme som jeg har oplevet hos TDC, Tiscali
og nu her hos CC. Nedetider har jeg kun oplevet 1 stk. af, men den
varede
sq også 4 uger ! (problem på centralen).

Supporten er seriøs, og det er _relativt_ let at komme igennem

Spang

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-01-04 17:11

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har opsagt min tiscali for uger siden - og ville egentlig
> helst skifte til cybercity.

Har også opsagt Tiscali for nogle måneder siden og har fået webspeed.

> Nogen der bruger deres linje proffessionelt der kan anbefale
> webspeed? Svartider? Seriøsitet i supporten? Nedetider?

Jeg har en Webspeed 512/128 som privat og jeg har endnu i de 4 måneder jeg
har
haft abb. ikke haft nogle problemer endnu.

Venligst