Q: TDC ufrivillig opgradering
Fra : Jensen

Dato : 13-01-04 20:08

Vedrørende TDC opgradering af bredbånd, der fra 1 feb. kun har
to muligheder, 512 og 2048, skal man selv betale for
en ny tilslutningspakke og tilslutningsgebyr, kan det være rigtigt?

Hvis man ufrivilligt er nødt til at opgradere sin 256 adsl forbindelse,
det lyder da noget underligt, eller tager jeg fejl af noget?

Mvh.
Peter

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 13-01-04 20:31

"Jensen" <jen_sen_@email.dk> skrev i en meddelelse
> Vedrørende TDC opgradering af bredbånd, der fra 1 feb. kun har
> to muligheder, 512 og 2048, skal man selv betale for
> en ny tilslutningspakke og tilslutningsgebyr, kan det være rigtigt?

Nej, det tyder på at der er sket en fejl. Med mindre du samtidig flytter
eller på anden vis ændrer produkt. Kontakt kundeservice og få rettet fejlen.
--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : Jensen

Dato : 13-01-04 20:35

"Kasper Bøggild" <dec03@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det tyder på at der er sket en fejl. Med mindre du samtidig
flytter
> eller på anden vis ændrer produkt. Kontakt kundeservice og få rettet
fejlen.

OK, mange tak, checker lige.

Peter