Newsserver igen igen
Fra : Per

Dato : 11-01-04 14:15

endnu et spørgsmål om hvilken betalings newsserver der er bedste.
jeg har kigget i de gamle indlæg men kunne ikke blive klog på hvad I
rater til at være den bedste.

easynews ser ok ud, men 10$ for 6 Gb er i overkanten.

astraweb har jeg prøvet, da jeg skulle opsige mit abo hos dem svarede
de ikke på nogen af de mange mails jeg sendte til dem, til sidst fik
jeg dog lukket for den og de penge retur som var betalt for ubrugt
abo.

usenetserver til 15$/md er da værd at overveje.

der var engang et indlæg som referreder til en newsserver hvor "news
rover" var inkluderet i den mdr pris, nogen der kan huske navnet på
serveren?

per

Fra : Per

Dato : 11-01-04 23:12

"Per" <SleTtabker@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> der var engang et indlæg som referreder til en newsserver hvor "news
> rover" var inkluderet i den mdr pris, nogen der kan huske navnet på

Hvis du ikke downloader ret meget (under 20GB/md) så kan newshosting.com
anbefales. De har lige hævet retention til 30 dage og kører meget stabilt.

Henter du meget så kan ingen konkurere med usenetserver.com. Bemærk dog at
de pr. 1. februar hæver prisen til $18.95/md, men de er stadig de bedste på
markedet i "all-you-can-suck" kategorien.

Fra : rane

Dato : 12-01-04 18:46

> [...]
>de pr. 1. februar hæver prisen til $18.95/md, men de er stadig de bedste på
>markedet i "all-you-can-suck" kategorien.

Hva så, hvis man er mere interesseret i download-blocks? For eksempel
på astraweb, hvor man betaler 10 dollars (éngangsbeløb) og derefter
kan man hente 25gb ned når som helst. Når de 25gb er brugt, er det så
bare det. Så kan du købe endnu en "block" og fortsætte.

Det fungerer helt fint hos astraweb til en god pris..meeen hastigheden
er dog ikke optimal. Findes der alternativer med god hastighed til ca.
samme pris?

Fra : Per

Dato : 12-01-04 22:50

"rane" <nada@adasf.com> wrote in message

> [...]
>
> Det fungerer helt fint hos astraweb til en god pris..meeen hastigheden
> er dog ikke optimal. Findes der alternativer med god hastighed til ca.

Hos www.usenetmonster.com får du ubrugte GB overført til næste måned. De
skulle være ganske gode. Jeg har selv brugt Astraweb, men droppede dem pga.
dårlig hastighed. Ellers prøv at kigge i Newsbin's forum hvor der dagligt
diskuteres hvilke servere er gode o.s.v.
http://forums.newsbin.com/viewforum.php?f=3&sid=2431f7e465fb75082547f4a00b564771

Fra : rane

Dato : 13-01-04 13:39

>Hos www.usenetmonster.com får du ubrugte GB overført til næste måned. De
>skulle være ganske gode.

Joo..men jeg vil helst gerne undgå de udbydere hvor man skal betale et
beløb pr. måned. Har læst om flere tilfælde hvor folk har svært ved at
ophæve abonnementet osv.

> [...]
>dårlig hastighed. Ellers prøv at kigge i Newsbin's forum hvor der dagligt
>diskuteres hvilke servere er gode o.s.v.

Jep, jeg kigger indimellem der - men der nævnes sjældent alternativer
til astraweb der, synes jeg. :/

Fra : Per

Dato : 13-01-04 17:27

> Joo..men jeg vil helst gerne undgå de udbydere hvor man skal betale et
> beløb pr. måned. Har læst om flere tilfælde hvor folk har svært ved at
> ophæve abonnementet osv.

Den eneste der har givet problemer med dette er Astraweb.

>http://forums.newsbin.com/viewforum.php?f=3&sid=2431f7e465fb75082547f4a00b5
64771

> Jep, jeg kigger indimellem der - men der nævnes sjældent alternativer
> til astraweb der, synes jeg. :/

eh? Usenetserver.com er lige nu kongen på markedet. Jeg bruger sjældent min
backup server.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 15-01-04 13:03

rane <nada@adasf.com> wrote in

> Joo..men jeg vil helst gerne undgå de udbydere hvor man skal betale et
> beløb pr. måned. Har læst om flere tilfælde hvor folk har svært ved at
> ophæve abonnementet osv.

Check http://www.octanews.com

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf