Explorer 6.0 - Kan ikke søge, åbne links
Fra : Jeppe Hoff - HSSB

Dato : 02-02-04 15:11

Hej NG

Jeg har lidt problemer i explorer 6.0, under MS windows XP.
Jeg kan ikke søge på siden, hverken med Ctrl+b, eller ved at gå op i menuen.
Der er også visse links jeg har problemer med at åbne. har prøvet at
geninstallere explorer.

Nogen der har en løsning?

- Jeppe

Fra : Leo.E

Dato : 03-02-04 08:04

"Jeppe Hoff - HSSB" <jeppe@hssb.dk> wrote in message news:<401e5a8b$0$279$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Jeg kan ikke søge på siden, hverken med Ctrl+b, eller ved at gå op i menuen.
> Der er også visse links jeg har problemer med at åbne. har prøvet at

Måske det her: Start/Run and type in: REGSVR32 URLMON.DLL. Ok.
bagefter internetindstillinger-gendan standarder.
Leo

Fra : Jeppe Hoff - HSSB

Dato : 03-02-04 13:55

Desværre, ingen held med det....