Lyd problem
Fra : pedder

Dato : 22-04-01 14:38

Hej gruppe

Hvad er der galt når mit lydkort kommer med en masse kortvarigt støj i tide
og utide ?
Jeg læste at man kunne slå hardware acc. fra og så var det det, og det
virkede sku, men... nu mangler der ligssom nogle hestekræfter i bl.a formel
1 spillet GP3, der lyder som en lada ?????

Lydkortet er Creative Soundblaster live 1024 med seneste driver update.
Jeg kører med Windows ME.

Tak for hjælpen,

pedder

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 22-04-01 15:00

Hvad bundkort har du ?
Bundkort med 686b chipset fra via har problemer med livekortet angående
støj.

Mvh
Thomas

Fra : pedder