Svar KUN på DETTE indlæg. Jeg kan ikke fin~
Fra : a

Dato : 05-02-04 15:28

Jeg skriver ikke fra min egen pc. Så først undskyld for eventuelle
fejlplacerede indlæg. Det er dette indlæg der gælder.
Hvis man gider vil jeg gerne have at man sletter svar der allerede er
skrevet til mig på nær dem der er skrevet til dette indlæg. Fordi jeg ikke
vil forårsage spam på denne pc/emailadresse da den ikke er min egen. Meget
undskylde!

Hej
Jeg har, for vel snart nogle år siden, eller måske kun 1 år siden (tiden går
jo) været inde på, en for mig, uundværlig dansk hardware test side. Men jeg
kan ikke finde den igen og kan ikke huske navnet på siden.
Jeg har prøvet alle de nedenfor nævnte sider men det er ikke nogen af dem.
Så jeg spørger om der skulle være nogle der genkender siden og kan fortælle
mig om den er lukket ned.
Godt nok har jeg den nok på diskette derhjemme. Men jeg kommer nok ikke hjem
forløbigt (jeg vedlægger til den tid hvad siden præcist hedder, men lige nu
kan jeg altså ikke huske det. Det var vist noget med hard eller hardware)
Siden var ikke ligefrem opdateret med de sidste nye test, men man kunne være
heldig at finde test der stadig havde værdi.
Disse tests var MEGET udførligt skrevet, (jeg kan ikke finde nogle danske
test sider der er lige så udførlige)
Der var en test der sammenlignede bundkortene ep8k3a med ep8k5a3+ (helt
præcis kan jeg ikke være, men det er meget tæt på at være disse to bundkort)
Der var test i form af at man hele tiden sørgede for at sammenligne
dem/stillede dem meget markant overfor hinanden. Det var selve humlen i
testen på denne side. Der var vist tit noget i retning af "sammenlign med"
eller lignende links. F.eks sammenlign ep8k3a med ep8k5a3+.
Desuden kunne siden forklare tingene så man som nybegynder kunne følge med i
selv de mest besværlige termer. Det må de havde kunnet siden jeg selv
dengang for længe siden kunne forstår det.

Tweak.dk
Anandtech
guru3d
Acehardware