CPU køler
Fra : Tommy

Dato : 05-02-04 11:23

Hej

Har netop bygget en ny comp. men synes den bliver lidt for varm på CPU.

System setup:

Giga-byte 7N400 Pro2
Barton 3200+
ThermalTake Silent Boost CPU køler
Q-tec 6050MD Silver med alle kabi blæsere sluttet til.
Sharkoon SL3 monteret bagtil så airflow er direkte på CPU køler.
Chill Innovation 350W PSU
Kingston HyperX ram

systemet er sat op til at køre med 200FSB og ellers ikke clocket.

System temperatur er på 23 grader
CPU temperatur er på 50 grader ved IDLE

Det er godt nok lidt for varmt på CPU'en synes jeg så derfor vil jeg gerne
spørge om der er nogen af jer derude som kender en køler der ikke støjer for
meget men dog kan køle sådan en 3200+ ned under 40 grader?????