Hvordan bygger man en pc ?
Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-04 18:24

Hej.
Jeg søger en hp, helst på dansk, hvor jeg skridt for skridt kan se
hvordan man bygger en pc fra bunden.
Kender i nogle gode links ?
Undskyld hvis det er lidt OT.kunne ikke rigtig finde en mere
passende NG.

Mvh michael.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-02-04 18:39

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan man bygger en pc fra bunden.
> Kender i nogle gode links ?
> Undskyld hvis det er lidt OT.kunne ikke rigtig finde en mere

Det er skam ikke OT, at samle en PC indebærer jo også hardware
Du finder en ganske udmærket guide her:
http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.php

Held og lykke med projektet.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-04 20:15

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er skam ikke OT, at samle en PC indebærer jo også hardware
> [...]
Alletiders.Lige sådan en side jeg har brug for,tak for det :)

Mvh.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-02-04 19:34

On Wed, 04 Feb 2004 19:15:04 GMT, "Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk>
wrote:

>Alletiders.Lige sådan en side jeg har brug for,tak for det :)

Og allier dig med en kyndig kammerat første gang. Det er ikke sjovt at
stå kl. sent en fredag aften med nyindkøbt hardware for flere tusinde
kroner, og man kan bare ikke få skidtet til at virke.... (taler af
erfaring)

/Morten