Soundblaser og XP
Fra : KW

Dato : 04-02-04 17:58

Mit gamle Creative SB Live! lydkort virker ikke med XP.
Jeg har prøvet opdateringer og lignende fra Creatives hjemmeside. Jeg kan
med disse få det til at virke, men når jeg genstarter, er den gal igen -
ingen lyd!

Nogen ideer?

KW.

Fra : Lars

Dato : 04-02-04 20:27

"KW" <kaare@kalvebod.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med disse få det til at virke, men når jeg genstarter, er den gal igen -

Jeg har Creative Soundblaster Live! 1024.
Det kører fint med XP pro.

Men at finde en driver der passer til Creative's lydkort er en jungle.
Nogle af deres kort er endda uden driversupport.
Så skal man lede efter en privatperson som ligger inde med driveren til
netop det kort til det styresystem.

Hvilket kort er det lige præcis du har?

Lars