headset latec AHS-502
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 03-02-04 22:17

1. Jeg har lige købt dette headset, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor den
lille controller på ledningen, hvor man kan skruge op og ned, vælge: heigh,
low, mute.

skrug op og ned knappen virker fint nok, men de 3 andre knapper virker ikke,
why why?

2. Ind til for at par timer siden virkede min microfon, men efter at jeg
pillede mic. stikket ud af min computter og satte det i igen virker den
ikke. Nu registrere den slet ikke en eneste lyd. Jeg har prøvet at
geninstallere lydkorts driver, lavet en systemgendanelse, kikket diverse
indstillinger igennem, men uden held, hvorfor virker det ikke. why why?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Carsten JvT

Dato : 04-02-04 14:12

> [...]
den
> lille controller på ledningen, hvor man kan skruge op og ned, vælge:

Mute / Low / High er til microfonen.