Ingen lyd!
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 03-02-04 14:13

Hej NG

Jeg har lige fået mine nye høretelefoner ind ad døren, jeg smækker dem i
puteren og så er der ingen lyd :(
Hvad kan der være galt? Det er ikke høretelefonerne for dem har jeg testet i
en radio...

Kan det være lydkortet? Det er et onboard på mit Asus a7n8x deluxe. Hvis det
er fordi jeg mangler de nyeste drivers så send et direkte link, for jeg kan
ikke finde dem på Asus's side.

Mvh. Simon

Fra : Martin T

Dato : 03-02-04 14:54

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> skrev i en
meddelelse news:401f9e1e$0$123$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> ikke finde dem på Asus's side.
>
> Mvh. Simon
>
> Sikker på at du har sat dem i det rigtige stik ? :)
Evt burde der ligge drivere til lydkortet på den cd der helt sikkert har
fulgt med dit bundkort

/Martin

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 03-02-04 15:08

"Martin T" <trebbi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Sikker på at du har sat dem i det rigtige stik ? :)

Jep det er det rigtige (har prøvet dem allesammen)

> Evt burde der ligge drivere til lydkortet på den cd der helt sikkert har
> fulgt med dit bundkort

Har prøvet men jeg kan ikke finde noget på cd'en der hedder noget i
retningen af det...

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 03-02-04 15:24

Hej NG

Nu er problemet løst... Jeg har været dum nok til at stille mit lydkort på
digital udgang i stedet for analog... Rimligt dumt!

Mvh. Simon

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 03-02-04 16:12

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> Hej NG
>
> Nu er problemet løst... Jeg har været dum nok til at stille mit lydkort på
> digital udgang i stedet for analog... Rimligt dumt!

Ja.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Søren Christensen

Dato : 03-02-04 17:31

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ikke hvis du brugte den digitale førhen... :)

Venligst

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 03-02-04 19:01

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

Det er jo hvad der kan ske... (stadig dumt, Simon!!)

Mvh Simon