arabisk tastatur
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 14:36

Hej.

Jeg skal bruge et arabisk tastatur.

Er der nogen der ved om det forhandles i DK.

Mvh. Leif.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-02-04 14:52

Leif skrev :
> Hej.
>
> Jeg skal bruge et arabisk tastatur.
>
> Er der nogen der ved om det forhandles i DK.
>
> Mvh. Leif.

Jo her på Nørrebronx har computer shopsne sådant. FX MSC i krydset mellem
Frederikssundsvej og Frederiksborggade plejer at have det liggende i
vinduet.
OBS Deres hjemmeside er helt håbløs... Tilbud: ??run A 850 MHZ In-a-box 6600
kr, Tjek lige deres harddisk tilbud!!! Wow! Motherboards og Ram har de også
(?).
Og sådan har siden nu set ud i 3 år...http://www.mcscomputer.dk/

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 15:25

Tak. Kigger på det.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-02-04 17:03

Leif mumbled his insignificant opinion in:
401e5dbe$0$94996$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Tak. Kigger på det.

"You will shore like it...." -citat fra siden..

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 17:17

> "You will shore like it...." -citat fra siden..

Jep, jeg så det godt, blev også lidt rørt, det virker som en forretning
man bare MÅ kigge forbi.

Mvh. Leif.

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 02-02-04 15:32

On Mon, 2 Feb 2004 14:35:49 +0100, "Leif" <?> wrote:

>Hej.
>
>Jeg skal bruge et arabisk tastatur.
>
>Er der nogen der ved om det forhandles i DK.
>
>Mvh. Leif.

Jeg har postet et arabisk layout i binaer
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 18:07

> Jeg har postet et arabisk layout i binaer
> Lars

Tak.
Mvh. Leif.

--