Hjælp mig med at finde nogle af de bedste ~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 01-02-04 19:04

Hej med jer.

Kan I hjælpe mig med at finde frem til nogle af de bedste eller gode
cpu-kølere til P4 med mindst 3.0 GHz som kan holde temperaturen og
lyd-niveauet langt nede som muligt??

Jeg har haft mange kølere fra ThermalTake som jeg mener er de bedste men de
har nu for tiden ikke rigtig mange kølere til P4 og i øvrigt larmer meget
når jeg ikke bruger automatisk temperaturstyring men når jeg bruger
automatisk temperaturstyring på disse kølere køles CPU ikke nok og har
højere temperatur end de burde have.

For mig synes jeg at temperaturen på P4 skal være max. 50 graders varme. Men
jeg ved ikke hvor høj en temperatur skal det til for at ødelægge cpu´en men
jeg regner med at ca. 75 graders varme gør.

Kan jeg få jeres anbefalinger og erfaringer på nogle af de bedste eller gode
P4-kølere??

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Mygind

Dato : 02-02-04 13:11
Fra : Leony

Dato : 03-02-04 17:32

In news:K7rTb.1999$Ah5.1094@news.get2net.dk,
Mygind <jacob_mygind@get2net-dk.invalid> typed:

http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACZM013&Fane=SILENT,SICP,SICP478

Eller:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACMS102&Fane=SILENT,SICP,SICP478

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen & Co

Dato : 04-02-04 00:41

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote:

>In news:K7rTb.1999$Ah5.1094@news.get2net.dk,
> [...]
---------------
Er de effektive - lydsvage ? Har lige købt en 2.66 P4 in a box, men
jeg er noget utilfreds med støjen fra blæseren.

Fra : Leony

Dato : 04-02-04 15:24

In news:f8c0205s6nbbhrj315jouanrnshu9os0ls@nyheder.get2net.dk,
Madsen & Co <stretch234FIGUREITOUT@get2net.dk> typed:

> Er de effektive - lydsvage ? Har lige købt en 2.66 P4 in a box, men
> jeg er noget utilfreds med støjen fra blæseren.

Jeg har ikke Black Silence selv, men den bliver ofte anbefalet i
stoejgruppen.
Hvis jeg havde 300 kr til en ny køler, så var det den jeg skulle have
(da jeg kun har en 2,2 GHz blev dog 12 dB'en).