Hvad skal man købe?
Fra : Monty

Dato : 31-01-04 19:47

En af mine venner vil gerne have opgraderet hans computer men vi kan
ikke rigtig finde ud af hvad det skal være. Går man ind på edbpriser.dk
er der jo et virvar af bundkort og cpu.

Han skal bruge det til almindelig kontorarbejde, homebanking ect. Altså
ikke noget med store tunge spil.

Vi havde overvejet et bundkort hvor det hele var indbygget i. Lidt aller
mit eget K7S5A bundkort. Prisen skal være omkring de 1000,- incl køler
og cpu.

Hvad kan I anbefale at købe?

Monty

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-02-04 21:00

Monty wrote:
> [...]
> er der jo et virvar af bundkort og cpu.
>
> Han skal bruge det til almindelig kontorarbejde, homebanking ect. Altså

Et spørgsmål: Er der ikke bare behov for formattering af harddisken.?

De fleste PC'er bliver langsomme med tiden. Og en oprydning en gang om
året er nødvendig. - Alt efter hvor meget den bruges, f.eks. til Intenet.

mvh. Jørgen

Fra : Monty

Dato : 02-02-04 15:22

Det er ikke det der er problemet her. Maskinen er en 333 mhz og den er
faktisk temmelig langsom så derfor vil han gerne have den skiftet til
noget hurtigere. Grafikkortet er vist nok på 4 mb og i den duer.

Monty