problemer med udskrivning på printer HP P~
Fra : Vivi Risum

Dato : 30-01-04 22:56

Hjælp mig please.... På forhånd tak...

Prøv at se: Det her står der hver gang jeg vil udskrive på min
'HP PSC 750' - osse selv om det bare er en tekst ...

Dette dokument blev ikke udskrevet
Fra : Fire-Fox

Dato : 31-01-04 10:07

Hejsa Vivi....

Er det en USB printer du har....????
Hvis det er en USB printer prøv at rive kablet ud af computeren og
afinstaller den program du har inde nu til HP...Også installert på ny
driverne.... (Uden USB kabel)

GreatZ
Fire-Fox