ALDI's Medion tegnebræt - Noget værd ?!
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-01-04 20:32

Bare nysgerrig om jeg gik glip af noget...

Tegnebrædderne var totalt udsolgt Ringkøbing, Herning og Viborg inden
jeg nåede ud af sengen

<mlr>

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-01-04 20:40
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 20:55

> Bare nysgerrig om jeg gik glip af noget...
>
> Tegnebrædderne var totalt udsolgt Ringkøbing, Herning og Viborg inden
> jeg nåede ud af sengen
>
> <mlr>

Sidder og leger med det nu - til prisen synes jeg det er helt fint, fungerer
perfekt - men er dog temmelig stort.

Fra : Peter T.

Dato : 29-01-04 10:54

Michael Rasmussen wrote:

> Bare nysgerrig om jeg gik glip af noget...
>
> Tegnebrædderne var totalt udsolgt Ringkøbing, Herning og Viborg inden
> jeg nåede ud af sengen

Ærgerligt. For et halvt år siden købte jeg et tilsvarende fra Trust, og
det er identisk med dem, som Aldi har på tilbud i denne uge. Og jag kan
fortælle at en grafiker, som jeg kender, var i sin tid hjemme og prøve min
Trust digitizer og han sagde at den var _næsten_ ligeså god som hans Wacom
brædt til 5-6.000 kr.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : SonnyBoy

Dato : 29-01-04 13:09

On Thu, 29 Jan 2004 09:53:38 GMT, "Peter T."
<pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

> [...]
>Trust digitizer og han sagde at den var _næsten_ ligeså god som hans Wacom

Ok, så det er reelt et Trust Board.

AOD har i januar nummeret testet 4 tegnebrædder, 2 Wacom og 2 Trust.
Og Trust fik ikke specielt god omtale....

Så tror jeg alligevel hellere jeg vil ha' et billigt Wacom Volito...

<mlr>