Hvilken processor?
Fra : Christian Brun

Dato : 28-01-04 13:32

Jeg skal opgrader/udskifte min Pentium III 1000 mhz, men er noget i
tvivl om processor og bundkort valg!

Mit behov er internet, video behandling DVD brænding! (Ikke spil)

Prismæssigt passer Pentium 4 / 2.6 GHz / 800 MHz / 512KB godt! Men
hvad er alternativet???

Er der nogen der har et bud? Eller henvisning til sammenligninger
mellem AMD og Intel.

Fra : Nico

Dato : 28-01-04 14:46

> Prismæssigt passer Pentium 4 / 2.6 GHz / 800 MHz / 512KB godt!
Men
> hvad er alternativet???

Det ville jeg helt klart vælge, med en god mængde ram. Jo mere jo
meget bedre. Hellere for meget en for lidt.

512 er godt.
1024 er klasse
1556 er overkill (det kører jeg)

Fra : Anders pedersen

Dato : 28-01-04 18:10

On 28 Jan 2004 04:31:54 -0800, Christian Brun wrote:

> [...]
> hvad er alternativet???
>
> Er der nogen der har et bud? Eller henvisning til sammenligninger

dk.edb.hardware.bundkort
er den rigtige gruppe

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-01-04 19:57

"Anders pedersen" <anders.persenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in message

> dk.edb.hardware.bundkort
> er den rigtige gruppe
>
> --
> Med venlig Hilsen
> Anders B Pedersen
> Ved epost fjern NOSPAM

Hvorfor kan han ikke spørge i den her gruppe?

VH Jesper Laursen

Fra : Nico

Dato : 28-01-04 22:27

> dk.edb.hardware.bundkort