nyt tastetur
Fra : Futte

Dato : 27-01-04 17:50

Hej

Har fået mig et nyt tastatur sådan et
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=016
men er lidt skuffet over det fordi genvejstasterne kun virker sammen med MS
media afspiller mit gamle Logitech kunne man vælge hvilket program man ville
bruge, det kan jeg også godt men pause/næste nr/stop virker ikke i winamp,
også ved opstart er det ikke de rigtige f taster der aktiv kan man ikke
ændre dette " jeg kan ik se det noget sted" er der en der sidde med samme
tastatur det ved noget om de ting :)

Fra : Pita

Dato : 27-01-04 18:06

"Futte" <fnugi20003(spam)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også ved opstart er det ikke de rigtige f taster der aktiv kan man ikke
> ændre dette " jeg kan ik se det noget sted" er der en der sidde med samme

Jeg har et Natural Keyboard Pro og kører med de gamle drivere (Version 2,1)
stadigvæk, for ellers virker knapperne ikke nemlig ikke i winamp.
Microsofts nye drivere er et tilbageskridt.

--
Pita

Fra : Futte

Dato : 27-01-04 18:30

"Pita" <hjardemaal@email.REMOVEdk> skrev i en meddelelse

> [...]
2,1)
> stadigvæk, for ellers virker knapperne ikke nemlig ikke i winamp.
> Microsofts nye drivere er et tilbageskridt.

Ok hvor kan jeg hente dem henne

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-01-04 20:58

On Tue, 27 Jan 2004 17:49:56 +0100, Futtespam wrote:

> [...]
> også ved opstart er det ikke de rigtige f taster der aktiv kan man ikke
> ændre dette " jeg kan ik se det noget sted" er der en der sidde med samme

Har du ikke ikke mulighed for at ændre indstillinger for multimedie
knapperne.
som genvejstast og dem laver du ens i winamp og mediaplayer.

som jeg selv har gjort ved mit memorex
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen