Tv out, hvilket kabel
Fra : JS

Dato : 27-01-04 13:40

Jeg har er asus Ti4200 grafikkort med s-video-out.
Hvilket kabel skal jeg bruge til at forbinde mit tv hertil?
Er det almindeligt coaxial-kabel med s-video stik i den ene ende og phono i
den anden ende eller hvad skal bruges.
Er der forskel på composite-kabel og s-video-kabel?

Mvh. JS

Fra : ab

Dato : 28-01-04 09:38

> Hvilket kabel skal jeg bruge til at forbinde mit tv hertil?

Nej et phono er ikke nok. Du skal have et SVHS-kabel med ens stik i begge
ender - hvis du har et TV med SVHS-indgang. Ellers skal du have et kabel med
div. overgangsstik på TV-siden / evt. SCART-stik med SVHS-indgang. Du skal
bare sikre dig, at dit TV har tilslutningsmulighed for signalet.

For kort tid siden solgte Netto et sæt med næsten alle
kombinationsmuligheder incl. 10 m kabel for kr. 79,-.

ab