P4 box cooler i et 2U kabinet?
Fra : Kim Jensen

Dato : 27-01-04 11:30

Hej!

Kort og godt; er der plads til den medfølgende køler (Pentium 4, 2.8/3.2
GHz) i et 2U rack-kabinet?

mvh
Kim Jensen

Fra : JSM

Dato : 27-01-04 12:54

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Kort og godt; er der plads til den medfølgende køler (Pentium 4, 2.8/3.2
> GHz) i et 2U rack-kabinet?
>

> mvh
> Kim Jensen

Et kabinet magen til det her : http://www.danbit.dk/produkter/0104.phtml ?
Hvis ja - Så kan den originale in-a-box køler lige akkurat være der. Men der
er kun få mm op til låget. Jeg har ikke prøvet med en 2,8 eller 3 GHz CPU.
Men det giver ingen varmeproblemer for 2,6 GHz P4'ere.

mvh
Jesper

Fra : Kim Jensen

Dato : 27-01-04 13:17

> [...]
> er kun få mm op til låget. Jeg har ikke prøvet med en 2,8 eller 3 GHz CPU.
> Men det giver ingen varmeproblemer for 2,6 GHz P4'ere.

Det lyder godt. De aktuelle kabinetter jeg har kig på er:
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810193&kat=

mvh
Kim Jensen

Fra : JSM

Dato : 27-01-04 13:42

> der
CPU.

> Det lyder godt. De aktuelle kabinetter jeg har kig på er:
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810193&kat=

Og de er opgivet til at være 2 mm højere end det jeg linkede til, så
medmindre det skal løftes alt for meget op fra bundpladen burde det ikke
give nogen problemer.

mvh
Jesper